Saturday, August 8, 2009

مش عارفة انام ليه ؟؟؟


مش عايزة يومي ينتهي
مش عايزة بكرة يبتدي

مش عايزة احلامي تنبقي ذكري
اعيش عليها وانا لسة فاكرة
قد ايه انا كنت ساذجة
لما فكرت انك بتفكر فيا
وان المشاعر اللي جواك
مش لها دي ليا
واقول لنفسي استني شوية
يمكن بيدي لنفسه فرصة تانية
والنهاية هتكون طبيعية

انا له وهو ليا
زي القصص والافلام الروائية
والاقي الموضوع اخد سكة فرعية
بعيدة عن النهايات الخيالية
سكة في منتهي الواقعية
لو قولت لي انك مش حاسس بيا
وان مشاعرك كانت مجرد عطف وحنية
صحيح هو معقول في الدنيا ديا؟؟!!
امير يحب واحدة عادية؟؟!!
اصحي بقي من احلامك الوردية

انا خايفة بكرة يجي عليا
ويبقي دا اخر كلامك ليا

15 comments:

Sadness River said...

No Comment
Nice Words
Hope Success 4 u in all u do

Anonymous said...

i don't know what to say but i think that u know the truth,and i don't act like that..specially with u.

DoMaLaYs said...

Perfectooo

I hope it isn't his last wards too

keep goin' sherry

wael said...

جميلة اوي ممكن يكون اجمل ما فيها انها بسيطه

حاول تفتكرنى said...

بسيط وجميل


مدونتك معبرة

أحييك بشدة

تحياتي

حاول تفتكرنى said...

بسيط وجميل


مدونتك معبرة

أحييك بشدة

تحياتي

Hossam said...

يا عينى يا عينى يا سيدى يا سيدى
ايه المشاعر الجميلة دى بجد
كلام من القلب فعلا
كل سنة وانتى بخير صديقتى
رمضان كريم

blue-wave said...

بقالى فترة ماقريتش كلمات تعجبنى وتشدنى اقراها اكثر من مرة
بجد تسلمى

WhItE HeArT said...

بجد جميل جدا الكلمات دي

انا جاي اقول رمضان كريم وكل سنة وحضرتك طيبة

DoMaLaYs said...

mt5afeesh ya shirry

isa bokra a7la

w kol ma ht5afy kol ma hatdaya3y wa2t aktar

yemken bokra yeb2a a7la kteer

good job pretty

Hossam said...

I just wanted to know why you diffident?!
May be a prince fall in love with a normal girl
really,good and sensitive words,and I loved this so much
Regards
Ramadan Mubarek

Unknown said...

بجد كلام فوق الوصف اماندا

amanda said...

f 7agat kteeer bt3dy f 7yatna btb2a sa3ba bs klazem n3deha w mn2fsh 3ndha l2nha msh nhayt el 3alm tol m f 2lb sha3'al w s7ah rbna mfyhalna w 32el byfker lazm n3esh el 7yah bkol m gesha w nb2a a2owa

جوجو said...

السلام عليكم

كل سنة وانتى طيبة

عيد سعيد
تحياتى

طهقان said...

يا ستي بكرة تنامي وتشبعي نوووم

عيشي لك يومين قبل ما فعلا النوم يطير من عينيك




بجد


صباحو ارق